Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakori kérdések

1. Van visszavásárlási garancia?

Igen, természetesen, 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ez esetben a teljes összeget egy általad megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza (a termék vételárát, amibe a kiszállítás díja nem tartozik bele!). A csomag visszajuttatásának költsége ez esetben téged terhel. Kérjük vedd figyelembe, hogy a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában tudjuk visszavenni. Kimosott, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.

 

2. Hol van üzletetek?

Jelenleg üzletünk nincsen, csak online vásárlásra van lehetőség.

 

3. Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Jelenleg nincs lehetőség próbalehetőségre.

 

4. Mi történik, ha nem tudom átvenni a terméket?

Ha nem tudod átvenni, mert nem vagy otthon, semmi probléma. A futár többször fog próbálkozni és közben telefonon is igyekszik elérni téged. 


5. Mi történik, ha a rendelés leadása után mégis meggondolom magam?

Ez esetben kérjük írj egy e-mailt az artremisstore.hu@gmail.com e-mail címre. Ha még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a rendelést, kérünk inkább hívj minket a +36-70-567-0845 telefonszámon.

 

6. Tudok a futárnál is fizetni?

Igen, természetesen, ehhez kérünk válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget.

 

7. Mennyibe kerül a szállítás?

Az alap szállítás 1100 Forint, utánvét esetében ez plusz 550 Forint.

8000.- forint összegű rendelés felett a szállítás ingyenes! 

 

8. Biztonságos a bankkártyás fizetés?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházunkban. 

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

 

9. Elrontottam a méretet, darabszámot, stb. Mit tehetek?

Kérünk, ha ezt még időben észrevetted, hívj minket telefonon +36-70-567-0845 telefonszámon és kollégáink segítenek majd ebben. Amennyiben éppen nem vagyunk elérhetőek, írj egy e-mailt az artemisstore.hu@gmail.com e-mail címre.

Keresés